Khamis, 10 Disember 2015

SURI RUMAH BERGAJI


Hari ini saya share perkongsian salah seorang surirumah yang berkongsi mengenai Powergold dari Sinar Harian 

Bisnes yang mudah


Mengetahui perjalanan Powergold yang kini telah mempunyai hampir 60,000 ahli termasuk stokis, tidak menghalang niat Zuliana Zulkifly, 32, untuk menyertai bisnes tersebut.


Bekas setiausaha di sebuah kelab golf terkemuka ini berkata, pendapatannya bersama Powergold kini melebihi apa yang beliau pernah terima sepanjang bekerja makan gaji dahulu.


“Di bawah Powergold saya bergerak bersama-sama grup taukeemas.com. Apa yang lebih penting dan lebih memuaskan dalam hidup saya adalah nilai persahabatan yang saya terima sepanjang menyertai bisnes ini.



“Saya bertemu rakan-rakan yang saling membantu untuk melihat rakan lain berada di atas. Walaupun baru empat bulan menyertai Powergold saya juga bakal menerima anugerah Best Performance Leader Award seperti mana yang lain.

“Enam tahun saya menjadi suri rumah dan berhenti kerja dan dalam tempoh empat bulan ni saya dah capai apa yang saya ingin capai. Bagi saya tak ada bisnes lain yang lebih mudah berbanding apa yang kami lakukan sekarang,” katanya yang turut menyertai trip ke Korea, baru-baru ini.


-------


Mulakan simpanan emas anda serendah 0.5 gram hari ini dengan #PowerGold melalui kempen #1Bulan1Gram. Dapatkan emas anda dengan menghubungi hubungi talian berikut: 01115403082.


0 ulasan:

Catat Ulasan

 
© Copyright 2035 Empayar Ledang
Theme by Yusuf Fikri